13 mei: 1 … 2 … 3 …Zipmoment met de hele Chiro. Jeej.
We spreken om 12:45u af aan de Chiro!!
20 mei: Volgens mij zitten we de hele middag in ’t Stad. Echt heel de middag. Echt waar. In ne metro enzo. Echt zot.
27 mei: Driewerf is scheepsrecht. Derde keer goede keer. Expeditie Aspeaceson? Als het weer wat meezit. Misschien. Please?
2 juni: Ziptoernooi! We vegen de vloer aan met de rest met talenten zoals ons erbij!
9 juni: Samen gezellig een filmke zien!
16 juni: Nog een keer hevig om de examenstress af te reageren
24 juni: Groepsdag. Meer info volgt zonder twijfel via de website & een briefje.
Aspiprogramma Mei – Juni
HomeNieuwsFoto’sActiviteitenLeidingUniformVerhuurOns BouwprojectContactRibbelsSpeelclubsRakwi’sTito’sKeti’sAspiranten