| Toon 08:12, 30/05 | Toon Luyten |
| Jeroen 17:36, 26/05 | welken Toon? |
| Toon 00:39, 14/05 | Ik moet spijtig genoeg zeggen dat niet al ons pannekoeken zo goed waren. Enkele waren echt slecht, wss omdat toen het deeg op was. Je kan dan beter geen pannekoeken meer geven of de mensen laten wachten, want voor mensen die geen band hebben met onze chiro is dat een echte afknapper. |
| Jeroen 13:35, 11/05 | Yups, dank u alle ouders en oudleiding vboor het bakken, Bakerij Roscam voor het maken van het deeg en een dikke merci aan de mensen van de bakplaten, en uiteraard aan iedereen die zich geweldig heeft ingezet om er weer een gigantisch succes van te maken!! |
| Katrien 09:46, 10/05 | Chanceke met het weer, goeie pannenkoeken (ik heb toch niemand horen klagen) 🙂 Proficiat aan de organisatie en merci aan iedereen die een handje of twee hele armen geholpen heeft! |
| � Pannenkoekendag |