| femke 20:46, 18/04 | zaterdag 21 april car wash van de tito’s Voor meer info kijk op forum van de Fast Forward!!!*** |
| femke 17:54, 22/01 | en raad het of niet,maar ik ook!!! |
| KetiiiTessa 09:04, 22/01 | Ja, ik ook! |
| Nikki 16:44, 31/12 | waar blijven die foto’s van de sensation *tito, keti’s, aspi’s* Tell me cause I’m waiting |
| femke 12:02, 24/12 | SUPPPPER spijtig dak op weekend was en zo dus de GEWELDIGE sensation moest missen!Volgend jaar wel zennej!! |
| tito robbe 10:31, 23/12 | zalig e sensation |
| KetiiiTessa 18:11, 21/12 | Twas super!! Volgend jaar weer? |
| Sanne 13:11, 19/12 | Sensation-organisatoren, ongeloofelijke feestjes zijn zeldzaam maar sensation was er zo een . |
| Dorien 12:25, 18/12 | sensation was tof!! jammer dak er ni heel den tijd kon zijn, maar goe dak toch nog ben gekomen.. 🙂 goe gedaan banaan! |
| Bridget 22:11, 17/12 | SENSATION WAS ZALIG ! x |
| Keti Gaya 19:53, 17/12 | Het was inderdaad wel leuk, Maar toch bij deze Keti jongens Jullie kunne goe jumpe ze Ahum |
| michiel 17:17, 17/12 | en wie gaat er nen pizza avond doen want ik zou wel willen kome |
| michiel 17:16, 17/12 | was lachen mega geweldig met die maskers mocht wel meer jumpschijven gedraait zijn |
| tim tito 12:18, 17/12 | twas wel leuk |
| tim tito 16:40, 16/12 | danse |
| � Sensation 2006 |