Chiro Ekeren-Donk � forum

femke
20:46, 18/04
zaterdag 21 april car wash van de tito’s Voor meer info kijk op forum van de Fast Forward!!!***
femke
17:54, 22/01
en raad het of niet,maar ik ook!!!
KetiiiTessa
09:04, 22/01
Ja, ik ook!
Nikki
16:44, 31/12
waar blijven die foto’s van de sensation *tito, keti’s, aspi’s* Tell me cause I’m waiting
femke
12:02, 24/12
SUPPPPER spijtig dak op weekend was en zo dus de GEWELDIGE sensation moest missen!Volgend jaar wel zennej!!
tito robbe
10:31, 23/12
zalig e sensation
KetiiiTessa
18:11, 21/12
Twas super!! Volgend jaar weer?
Sanne
13:11, 19/12
Sensation-organisatoren, ongeloofelijke feestjes zijn zeldzaam maar sensation was er zo een .
Dorien
12:25, 18/12
sensation was tof!! jammer dak er ni heel den tijd kon zijn, maar goe dak toch nog ben gekomen.. 🙂 goe gedaan banaan!
Bridget
22:11, 17/12
SENSATION WAS ZALIG ! x
Keti Gaya
19:53, 17/12
Het was inderdaad wel leuk, Maar toch bij deze Keti jongens Jullie kunne goe jumpe ze Ahum
michiel
17:17, 17/12
en wie gaat er nen pizza avond doen want ik zou wel willen kome
michiel
17:16, 17/12
was lachen mega geweldig met die maskers mocht wel meer jumpschijven gedraait zijn
tim tito
12:18, 17/12
twas wel leuk
tim tito
16:40, 16/12
danse
� Sensation 2006